
سلاااااام بعد از چندین ماه دوباره بازگشتماومدم بگم تولدم مبارک باشه ان شاءالله صد و بیست سالگیمو با بچه هام و مجید جشن بگیریم فردا تولدمه و من وارد 25 سالگی میشم خیلی این روزا بهم سخت میگذره از همه طرف تحت فشاریم از روزای تولدم متنفرم هر سال نزدیک تولدم که میشه اعصابم خورد میشه و دپرس میشم هنوز دلیلش برام مشخص نیست اگه کسی مشکلش مثل منه منو در جریان بذاره ...
ادامه مطلب