چون چاره نیست...

خرید بک لینک
ماشین خریدیم

یه پراید 132

دوستش دارم

خیلی وقت بود منتظر داشتنش بودم

دلم واسه پرداخت قسطاش شور میزنه

ولی خب چاره چیه بالاخره باید داد

خدایی که تا دیروز واسه قسطای خونه کمکمون کرده از امروز واسه قسطای ماشین کمک میکنه

به قول مامان شما نمیتونین مثل آدم بدون قسط زندگی کنین همیشه باید هشتتون گروه نهتون باشه

چاره چیه ما اینیم دیگه

غرغرهای روزانه یک زن خانه دار...

ما را در سایت غرغرهای روزانه یک زن خانه دار دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: پنجشنبه 27 دی 1397 ساعت: 6:49

صفحه بندی