بعد از چندین ماه دوباره بازگشتم
اومدم بگم تولدم مبارک باشه
ان شاءالله صد و بیست سالگیمو با بچه هام و مجید جشن بگیریم
فردا تولدمه و من وارد 25 سالگی میشم
خیلی این روزا بهم سخت میگذره
از همه طرف تحت فشاریم
از روزای تولدم متنفرم
هر سال نزدیک تولدم که میشه اعصابم خورد میشه و دپرس میشم
هنوز دلیلش برام مشخص نیست
اگه کسی مشکلش مثل منه منو در جریان بذاره
غرغرهای روزانه یک زن خانه دار...