بازم دارم مامان میشم
پنجشنبه تازه نورا جون دو ساله میشه
یعنی از پسش بر میام؟
با بیخوابی هاش چیکار کنم؟
(قدم خیر) هنوز خودش نیومده خیراش داره بهمون میرسه
حسم میگه دختره
ولی دروغ چرا دوست دارم این یکی پسر باشه
از حرف مردم میترسم
از حرف مفت جاریا
از دعاهای مثلاً خیرشون که ان شاءالله بعدی پسر باشه
میخوام دهنشون رو ببندم و بعد با خیال راحت سه چهار تا دختر بیارم
دختر رحمت خداست
ما را در سایت غرغرهای روزانه یک زن خانه دار دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 32