چرندیات نامه...

خرید بک لینک
کاش یه ذره مغرور بودم

بعضی موقعها میگم اگه خودم خودمو دوست نداشته باشم پس کی منو دوست داشته باشه

واقعا هم همین طوره

وقتی من واسه خودم ارزش قائل نمیشم بقیه چرا باید قائل بشن

وقتی یادم میاد که به چه خفت و خاری توی خونه بچمو سقط کردم و حتی یه سرم هم بهم وصل نشد از خودم بدم میاد

اون موقع ها فکر میکردم که بهم کاپ قهرمانی میدن

ولی خبری نبود

این کارا باعث شد که توی چشم بقیه خودمو بی ارزش کنم

دیشب رفتیم حرم

نورا که خیلی بهش خوش گذشت

از اینور میرفت اونور

از لای نرده های محافظ رد میشد و ذوق میکرد

یه دوست هم پیدا کرده بود که باهم دیگه چهاردست و پا میرفتن و میومدن

خیلی ذوق کرده بود دخترم

غرغرهای روزانه یک زن خانه دار...

ما را در سایت غرغرهای روزانه یک زن خانه دار دنبال می‌کنید

برچسب: چرندیات,نامه, نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 3:22

صفحه بندی