
واقعا کی به بعضیا لقب «مادر» رو میده؟ اصلا چرا باید به یه معتاد بی سرو پا که حتی بویی از انسانیت نبرده بگیم مادر؟ چرا باید یه بچه سه ساله زیر دست یه زنی که اسم خودشو گذاشته مادر، بزرگ بشه و درد بکشه با بزرگ شدنش چرا باید بچه سه سالش بشه زیرسیگاریش و ته سیگارش رو روی تن اون دختر کوچولو خاموش کنه خدا رحم نکنه به همچین آدمایی که به یه بچه رحم نمیکنن دلم گرفت وقتی چشمای معصوم و موهای ژولیدشو دیدم بیچاره چه زجری میکشیده زیر دست اون زن آخه خدا نشناس، تو که از پس این یکی بر نیومدی دومیش رو واسه چی بارد...
ادامه مطلب