حالم بد شد

خرید بک لینک
واقعا کی به بعضیا لقب «مادر» رو میده؟

اصلا چرا باید به یه معتاد بی سرو پا که حتی بویی از انسانیت نبرده بگیم مادر؟

چرا باید یه بچه سه ساله زیر دست یه زنی که اسم خودشو گذاشته مادر، بزرگ بشه و درد بکشه با بزرگ شدنش

چرا باید بچه سه سالش بشه زیرسیگاریش و ته سیگارش رو روی تن اون دختر کوچولو خاموش کنه

خدا رحم نکنه به همچین آدمایی که به یه بچه رحم نمیکنن

دلم گرفت وقتی چشمای معصوم و موهای ژولیدشو دیدم

بیچاره چه زجری میکشیده زیر دست اون زن

آخه خدا نشناس، تو که از پس این یکی بر نیومدی دومیش رو واسه چی بارداری

کاش همین الان اون بچه رو از شکم این زن بیارن بیرون و تحویل بهزیستی بدن

در عجبم چرا خیلیا آرزوی داشتن بچه رو دارن ولی خدا به یکی مثل این زن بچه میده

پ.ن: ستایش سه ساله رفسنجانی از زیر دست مادر و ناپدریش نجات پیدا کرد در حالی که تموم تنش پر از تاول بود

غرغرهای روزانه یک زن خانه دار...

ما را در سایت غرغرهای روزانه یک زن خانه دار دنبال می‌کنید

برچسب: حالم بد شد,حالم بد شد به انگلیسی,حالم بد شده, نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: يکشنبه 9 آبان 1395 ساعت: 13:57

صفحه بندی