واقعا مرگ خیلی خیلی نزدیکه بهمون
میترسم از روزی که بیاد و یقه منو بگیره
ترس از مرگ یه لحظه هم ولم نمیکنه
شاید به زبون خیلی آرزوی مرگ کنم ولی ته دلم اصلا راضی به مرگ خودم نیستم
خدا بیامرزه همه اموات و گذشتگان را....
ما را در سایت غرغرهای روزانه یک زن خانه دار دنبال میکنید
برچسب: دلم,ریخت, نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 3:22